Mijn adres in Engeland - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Amanda Sturm - WaarBenJij.nu Mijn adres in Engeland - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Amanda Sturm - WaarBenJij.nu

Mijn adres in Engeland

Blijf op de hoogte en volg Amanda

20 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Cheltenham

Ik vind het heel leuk om kaartjes te ontvangen. Als je wilt (en dat wil je), kun je ze sturen naar:

Amanda Sturm
Challinor Hall 214, University of Gloucestershire, The Park
Cheltenham
GL50 2RH
United Kingdom

Wil je ook een plaatsje op mijn prikbord, stuur dan zeker een kaartje :)

  • 20 Januari 2013 - 22:56

    Mama:

    Wil jij een plaatsje op onze kaartenhanger, stuur ons dan een kaartje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Amanda

Actief sinds 05 Jan. 2013
Verslag gelezen: 2046
Totaal aantal bezoekers 10083

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 27 April 2013

Studeren in Cheltenham

Landen bezocht: